سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هویت بختیاری

دومین رونمایی آلبوم «ویر» جدیترین آلبوم موسیقی بهمن علاءالدین (مسعود بختیاری) در تهران برگزار شد و این آلبوم پس از ماهها تأخیر، بالاخره روانه بازار شد. 

به گزارش آژانس خبری بختیاری (ایبنانیوز)، آلبوم «ویر» که جدیدترین اثر منتشرشده «بهمن علاءالدین» به شمار می رود و هشت سال پس از مرگ او روانه بازار شده، به تهیه‏ کنندگی حسین سیفی‏ زاده، دکلمه معصومه مهرعلی، هم‏صدایی سارنگ سیفی ‏زاده، تنظیم و آهنگسازی ارژنگ سیفی‌ زاده و خوانندگی مرحوم بهمن علاءالدین معروف به مسعود بختیاری توسط حوزه هنری منتشر شده و هم اکنون در فروشگاه های معتبر در دسترس علاقمندان است. 

در دومین مراسم رونمایی این اثر که روز جمعه دهم بهمن و به همت حوزه هنری و پخش جوان در تهران برگزار شد، ارژنگ سیفی‌ زاده آهنگساز و تنظیم‌ کننده این آلبوم گفت: «رونمایی سال گذشته در حالی برگزار شد که 24 ساعت مانده به رونمایی، مسئولان به ما خبر دادند که این آلبوم همزمان با رونمایی منتشر نخواهد شد و خانواده سیفی‏ زاده که همگی در این اثر حضوری فعال داشتند را در عمل انجام‌ شده قرار دادند. رونمایی پارسال آلبوم ویر، شبیه رفتن به یک عروسی که عروس و دامادی در مراسم حضور ندارند، بود». 

ارژنگ سیفی زاده به انتقاد از برخوردهای عجیب برخی مسئولان با این آلبوم پرداخت و افزود: «البته باید از مدیران بخش موسیقی حوزه هنری و آقای پیروز ارجمند که در آن مراسم سخنرانی نیز کرده بودند، پرسید که مدیریت زمان و تاریخ انتشار آلبوم‌ها در آن سازمان عریض و طویل چگونه است که تنها شب قبل از رونمایی متوجه می‏شوند آلبومی برای انتشار حاضر نیست؟ و چرا از آن تاریخ تاکنون این قدر در کار انتشار آلبوم «ویر» وقفه افتاده است؟ مگر حمایت از سرمایه‌های ملی و میراث معنوی جزء سرفصل‌ های ارزشمند حوزه هنری برای حمایت قرار ندارد؟»


ارسال شده در توسط هالوزال